۱۳۸۷ دی ۲۵, چهارشنبه

آری همنفس وقت شکفتن است!

آری من اینجا هستم
اینجا جایی است که میشکنند قلبها را
برای سنگینی روزگاری که ساختند
سایه ها بر شهر حکومت میکنند
ومردم آفتاب را ندیده اند
سردو بی رنگ و بدون رشد
درحال فرار از خود ومن!!!
وغم رابرسرهم خرد میکنند...
آری من اینجاهستم!
اینجا جاییست که دنیای من و تورا خراب میکنند!
تو به من بگو تو کجایی؟؟؟
شرایط تو چیست؟
آیاروزگار تو در حال برگریز است؟
اینجا اسمانی دارد به ظاهر آبی
ولی آفتابی ندارد به ظاهر روشن!
میبرن حتی طفلی را زیر بار ندامت ...
به واسطه ی دین!
میدانند راهی که پیش گرفته اند ...
سالهای متداول است که خون است و مرگ!
میدانند غم است و غصه های کهنه!
میدانند که ما چه میخواهیم!
میدانند و نمیخواهند تو بدانی!
آنها اینگونه راحتر هستند!
که تو در پیله خود بمانی!
آری همنفس وقت شکفتن است...
سرت را از پیله ای که سالهاست به تن تو پیچده اند...
بیرون بیار..
دیگر مجال درنگ نیست
وقت رهاییست!!!
همنفس

۹ نظر:

ناشناس گفت...

saaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

ناشناس گفت...

خیلی خوشحالم که اول شدم
مرسی که خبرم کردی
زیبا بود
بای بای

ناشناس گفت...

سلام همنفس عزیز

امیدوارم حالتون خوب باشه
مهم اینه که خودت چی می خوای؟؟؟ می خوای همینطور تو پیله خودت بمونی یا بندازی دور و ازاد باشی؟!

زیبا بود...بهترین آرزوها برای شما دوست عزیز

ناشناس گفت...

سلام عزيز
خوبي؟؟؟؟؟؟؟
بالاخره امتحانام تموم شد
راحت شدم .....
شرمنده كه دير اومدم
حالا آپيدم بيااااااااااااا
منتظرتم

ناشناس گفت...

ممنون که اومدی پیشم
وبلاگ قشنگی داری
موفق باشی.

شکست اساسا به معناي يک اغاز ميباشد و اگر چه ممکن است مدينه فاضله نباشد اما يقينا وضعيتي است که از عهده اش بر مي اييد

ناشناس گفت...

زندگي يعني بازي سه ، دو ، يک
سوت داور............
بازي شروع شد!!!
دويدي ، دست و پا زدي ، غرق شدي ،
دل شکستي ، عاشق شدي ،
بي رحم شدي ، مهربان شدي
بچه بودي ، بزرگ شدي ، پير شدي
سوت داور.....
بازي تمام شد...
زندگي را باختي
[گل][گل][گل][گل]
سلام دوست عزيز [زبان]
خوبي؟
شرمنده دير اومدم
درسا نميذاره ديگه
آپت جالب بود
آپيدم بيا
منتظرتم

ناشناس گفت...

تو جامه دان پر می کنی
من خالی از جان می شوم
یک لحظه در چشمم ببین
ببین چه ویران می شوم

بعد از تو با من چه کنم ؟
با من ٍ بی پناه ٍ من ؟
کجای ِ شب پنهان شوم
کجای ِ این عاشق شکن ؟

ghasem گفت...

d

ناشناس گفت...

ziba bod shad bashin!!!