۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

امروز گذشته وفردا...

گویند که در پشت شهر دلسوختگان
جاییست که از برای من و تو آزادی به ارمغان می آورد
در آنجا که خیمه شب چراغانیست و دگر مهتاب هم گریزان نیست
در آنجا که ذات آزادی همواره صاف و صادق است


<-><-><-><-><-><->

امروز صدای شیون می شنیدم

در میان انبوه جمعیت

که جوانان ر ا

به سوی سرنوشت اجباری میبرد

آنها که خوب میدانستند

تغییر باید داد

صبح روشنی را میدیدند

سکوتشان میشکست

صدای فریادو بعد...

آتش دود گلوله و آه

آین راه آزادیست؟!

در این سرزمین!

<-><-><-><-><-><->


۱۳ نظر:

محسن(پارس-ماد-آریا) گفت...

درود
زیبا بود
ممنون از سر زدن به وبلاگ من
پاینده باد ایران و ایرانی
بدرود

سخنگوي جنبش مستقل دانش آموزي ايران(رها) گفت...

درود
به اميد ايران آزاد
پاينده ايران اهورايي

مريم-تينا گفت...

سلام.مرسي بهمون سر زدي.شعر خيلي قشنگي رو گذاشتي.
به اميد پيروزي و ازادي هر چه زودتر

زادمهرپارسی... گفت...

درود...

زنده باد آزادی و برابری...

باسپاس...

تادیداری دیگر...

يوتاب گفت...

درود.هموطن عزيز . سپاس از نظراتي كه در تارنمايم دادي .بازهم به من سر بزن.

به اميد ظهور سوشيانت منجي ايران زمين.

زادمهرسرافراز همیشه پارسی... گفت...

بانام خداوند مهرآفرین...

بر فردوسی بزرگ ، بی کران درود...

به نام نامی مهر ایران بزرگ...

با بزرگداشت(احترام)فرهنگ والای بی همتای ایران بزرگ پارسی،درود بر شما...

با یک کار تازه به روزم.

بفرمائید بیائید.

*دیدگاه دانشمند آلمانی،فردریش انگلس در ارزش جهانی بودن زبان ارزشمند پارسی*

باسپاس از بزرگواریهای همیشگی شما...


...تا دیداری دیگر...

...ودرودی دوباره و همیشه بر شما...[گل][قلب][لبخند][گل][قلب][لبخند]

شبنمکده گفت...

گفت اسلام زهادت باشد
همه ي عمر عبادت باشد
گفتم اسلام نمي داني شيخ
يا تو را خم شدن عادت باشد
من از اسلام چنين فهميدم
كه در آن عشق سعادت باشد
دوستي مهر محبت پيوند
بهتر از جنگ و شهادت باشد
همه ي حجت من از اسلام
اين حديث است چو يادت باشد
ساعتي فكر نمودن به از
همه ي عمر عبادت باشد

يوسف مهقاني گفت...

سلام آقا ياخام همنفس
خوشحال شدم كه دوباره ديدمت
متن اول قبل شعرت باحال بودها"در آنجا که خیمه شب چراغانیست و دگر مهتاب هم گریزان نیست"-احسنت
ميدوني تو اين عالم -با خيلي ها روبرو شدم كه دوست دارن فقط سخناني را كه حفظ كردن يا بهش علاقه دارن بزنن-من اما نه به دنبال موافقانم بلكه بدنبال منتقدينم ميگردم تا باهم حرف بزنيم
نميدونيد و قتي كه آدم با يه كسي كه خيلي موافقش نيست گفتگو ميكنه چه لذتي داره
ميدوني"همنفس" من دنبال به به چهچه نميگردم
اما گفتگو با منتقدينم رو دوست دارم
من فقط ديدم چون گرايش "سبز نويسي"داري خواستم باهم گفتگو كنيم
شعرت رو هم دوبار خوندم
اگه تمايل داري اين مزاحم رو تحمل كني
در خدمت شما هستم
برادر شما"يوسف مهقاني"كارشناس روابط بين الملل

آرتمیس آریانژاد گفت...

درود
زیبا بود
شاد زیوی
پاینده ایران

آرتمیس آریانژاد گفت...

درود
تارنگار مهرباستانی به روزشد
پاینده ایران

نرگس گفت...

درود

مطالب جالبی دارین

سپاس

ساناز گفت...

درود هم میهن.
ببخشید که دیر اومدم.
شاد و سرافراز باشید.
پاینده ایران
سرزمین آریا

بی پرواترین گفت...

بسیار عالی بود من که خوشم اومد همیشه شادباشی سربلند