۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۵, جمعه

سرگذشت گمشده

در عبور از جاده ی بودن ها
به دنبال سرگذشت گمشد دردست روزگار،
ودیدار با رویاهای خیس از گریه
وانعکاس حواس پنجگانه ای که...
پر از احساس شعف بود نسبت به هنر بودنها
وحال خسته از روزگاری که...
بر خلاف آرزوهای سخت و دست نیافته من است
وانگار گذشته و حال زندگیم در هم ادغام
ومیگوید که شاید نقطه شروع همینجاست!
باید شروع کرد ولی از کجا نمیدانم!
بگو تو بگو...سازی بنوازند
که آواز جدیدی بر سر مزار آرزوهای من داشته باشد
تا در غم مرگ آرزوهایم نگریم!
وهنر بودنها و خاستن ها را از این دنیا احساس کنم!
تا شاید آرزوی جدیدی بر دل هک شود
وسخن آزادی از بیکرانه ناکامی بگوید!
همنفس

۱۸ نظر:

الهام گفت...

http://www.elham9.blogfa.com/

خط پايان پيداست...
منتظر حضورتون

ولنگارآزاد گفت...

سلام ممنون که سرزدید. نقطه شروع لحظه باور به طلوع است.

مازنشین گفت...

خوبه که می نویسید
همین!

آزی گفت...

سلام همنفس
ممنون از حضورت و چه شعر زیبایی هم نوشتی

سوته دلان گفت...

سلام/ مطلب بسیار قشنگ و با احساسی نوشتی

سلنا گفت...

سلام دوست گلم خوبی؟وبت قشنگه.شعرتم خیلی جالب بود مرسی که خبرم کردی.شاد باشی

ناشناس گفت...

ترا من مینویسم تا بلندِآسمان پرواز

دو بال یک پرنده، یک فضای تازه، یک آغاز

ترا من مینویسم خانه ی ازعشق از احساس

ترا من مینویسم متن هر آهنگ هر آواز

برایت از تبسم از نگاه‌- آیینه می سازم

بروی پلک هایت مینویسم خواب های ناز

ترا در هر غزل، در هر عبارت میکنم جاری

ترا در سینه می پیچم ترا در گوشه های راز

ترا با صد روایت از دهان بوسه می گویم

صدایت میزنم با تار ها، با نغمه ها، باساز

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
سلام دوست خوب من. ممنون ار حضور گرم شما..آپتون بي نهايت خوندني و زيبا بود
هميشه بياد تو
اميرررررررررررر

جهانگرد گفت...

سلام
ازادی وازادی وارادی حق خورده شده وپایمال شده ونادیده گرفته شده انسانی
کاش روز دیگر ئبیاید کاش نوروز شود نوروز حقیقی که دیگر ازادی را با بی بندو باری وکامجویی حیوانی مترادف نپندارند وحق انسان را ضایع نکنند

امير گفت...

اگر روزي گشايم اين قفس را زنم آتش من اين جسم و تنم را

دگر سوي چنين زندان نيايم روم گيرم به بر من دلبرم را

هركسي را باتو افتاد ست كار از نهالش ميوه ها آيد به بار

وانكه از تو روي گرداند , همي شعله بر جانش فتد , سوزد چو نار

آنكس كه به درد عشق مبتلا شد درد شب و روز او دوا شد

وانكس كه از اين چشمه ننوشيد شاديش به اند ه ابتلا شد
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

آوا گفت...

سلام

چه زیبا نوشتی همنفس

آن لحظه که از نیاز انسان دارد نه کم از هوای حیوان یک دانه ی گندم طلایی از طشت طلا گرانبها تر


آسوده نباش که بی نیازی یک آن دگر پر از نیازی

شيوا گفت...

سلام عزيز

بي اغراق دل نوشته هاي زيبايي داريد

بايد شروع كرد از كجا نميدانم

موفق و پيروز باشيد

تا بعد

fatemeh گفت...

salam.kheili ziba bod.daste golet dard nakone,mamnon ke khabaram kardi

نفســـی گفت...

ســـلام همنفس
زیبا بود خیلی ...

نفســـی گفت...

نمي دانم

ريشه ام در زمين بود

يا در آسمان

شابد ريشه ام در رويا بود،رويايي که اسيرش بودم

اما

در روياي ساختگيم اثري از گرمي و عشق نبود

در خود بودم،فرو خورده و غمگين

تا شبي

از دور دستهاي دور

آنجايي که فقط تلخي و سياهي بود

ستاره ايي نقره فام در شب هستي ام طلوع کرد

و من اسير گهواره ي رقصان چشمانش شدم

گهواره ي نور،گهواره ي اميد

گهواره ي عشق

و آرميدم

رها

سرخوش

عاشق

آرام

(کريستيان بوبن)

مريم گفت...

هيچ پروانه نديدست ز نزديكي شمع
آنچه از دوري تو بر من ديوانه رسيد

ناشناس گفت...

ام اس کمین کرده , عزیزان مواظب باشین

با سلامی که امیدوارم به سلامتی ختم بشه.

دوست عزیز لطفا مقالات زیرو با دقت مطالعه کن
و اگه صلاح دونستی نشانی سایت مربوطه رو در اختیار ‌دیگران هم قرار بده

توی سایت طب قرآنی نه تنها درمان ام اس بلکه همه بیماریها با تاکید روی تغییر تغذیه بیان شده
و مبتلاها به یماریهای به  ظاهر لاعلاج زیادی با استفاده از نتایج تحقیقات و زحمات بی منت و
چشمداشت آقای خدادادی به لطف خدا سلامت خودشونو به دست آوردن.

بیماریهایی که پزشکای تراز اول دنیا لا علاج میدونن و از درمانش عاجزن ; می دونم 
باورش کمی سخته ولی این اتفاق خوشایند و معجزه گونه تا به حال برای خیلی ها افتاده.



بيماري ام اس , علل ابتلا و درمان آن

نوشته شده در تاريخ هيجدهم مهر ماه سال ۱۳۸۱ مصادف با سوم شعبان روز تولد امام حسين (ع)

مقدمه

MSچيست؟‌

علائم بيماري MS

انواع بيماري MS

چه كساني دچار بيماري MSميشوند؟

علت بيمار شدن گروه اول

۱ـ‌ حساس بودن‌, زودرنج شدن و عصبي بودن و پيله كردن

هموستاز چيست؟

پروتوپلاسم چيست؟‌

مايعات داخل و خارج سلولي

۲ـ ‌علت حساس و زود رنج بودن

۳ـ‌ علت پيله كردن در افراد عصبي و حساس و زود رنج چيست؟‌

علت بيمار شدن ‌گروه دوم

طبع چيست؟‌

pH چيست؟

اسيد و باز چيست؟‌

تعادل اسيد و باز

اثرات اسيدوز و آلكالوز بر روي بدن

اندامهاي كنترل كننده اسيدوز و آلكالوز

متابوليسم مغز

غذاي اصلي سلولهاي مغز




( دوست عزیز به خاطر وجود محدودیت تعداد کلمات نمی شه متن کامل رو بزارم ,
لطفا برای مطالعه متن کامل ,‌ به آدرسای زیر مراجعه کن. )

http://tebbeghorani.com/papers/ms.htm





رژیم غذایی پنج صفحه ای برای بیماران ام اس، صرع و آرتریت رماتوئید

http://tebbeghorani.com/Papers/5sheetsregime.htm





مکالمه تلفني با آقای خدادادي

http://tebbeghorani.com/contact.htm





( با توکل به خدا و عمل به توصیه های آقای خدادادی نعمت سلامتی دست یافتنیه )

به امید روزی که همه مردم از نعمت سلامتی برخوردار باشن و قدرشو بدونن.

با تشکر از توجه شما

وحید
iranshefa@gmail.com


خدا نگهدار

پاييزي گفت...

دست نگاهی بلند کن...

ان سویی که خورشید طلوع می کند

من هر روز غروب می کنم

نوشته هایت را می خوانم

از میان برگهای خاطراتم

ونگاهت را

خنده ات را

از دور از غربت می نگارم در خیالم

و ارام می خوانم نام تو را


[گل][گل]
ّّّّّّّّّ~~~~~~~~~~~~~~~
منتظرم دوست عزيز

مترسک گفت...

سلام عزیزم
خوبی؟؟؟
چشم حتما دعاتون می کنم
شعر زیبایی بود
موفق باشی