۱۳۸۸ خرداد ۲۱, پنجشنبه

زمان آزادی

آن زمان که آزادی را
با تمام وجود
با دلی خونبار فریاد زدیم

تک تک عاشقها را
از تیغ و دار کذراندند

هر تن به گوشه ای فتاد
و شیون مادران انتظار
که برای دیدار با فرزندان
به انتظار دنیای ابدی نشستند

و هموره بی غیرتکده ای که...
هر بی تار و پودی در آن ریشه دوانده!

این سزای مردمی عاشق
با دلی پر خون نبود

هرکس آبادی خواست
خرابش کردند

و هر کس آباد بود ویران!

من و تو را چشم در راه است
شهری که سیاهی در آن
حکومت میکند!!!

به امید عشق و آزادی
در کنار یکدیگر.



همنفس

به یاد تمام بچه های وبلاگ نویسی که ...

----------------------------------------------
عشق و آزادی این دو را میخواهم جانم را فدا میکنم در راه عشقم و عشقم را در راه آزادی!!!
----------------------------------------------

۱۰ نظر:

پاييزي گفت...

سلام دوست عزيز
همه ي ما محتاج عشق و آزادي هستيم

جهانگرد گفت...

سلام
به امید ازادی وانتخاب ازاد زنده ایم

نيلوفرانه گفت...

درود بر همنفس عزيز
به اميد عشق و آزادي و آزادگي
سپاس بخاطر اين همه زيبايي در نوشتار
خواندم و حظ بردم
پيشاپيش ميلاد بانوي دو عالم فاطمه زهرا(س) و روز مقدس مادر بر شما و مادر بزرگوارتان مبارك باد
شادي و سلامتي و آرامشتان بي پايان
در پناه دوست باشيد

پاييزي گفت...

صبح غزل های مرا کرده شام
حضرت پاییــــــــز علیه السلام

~~~~~~~~~~~~~~~~

منتظر حضورتون هستم دوست عزيز
[گل][گل]

طرفه گفت...

تمرین آزادی، آسان نبود ... گیر کرده ام ... در آ...

نفســـی گفت...

خدایا! من آموخته ام با تو بودن چه قدر آسان است.

خدایا! من آموخته ام در کنار تو بودن یعنی همه چیز.

خدایا! من آموخته ام با یاد تو بودن یعنی اندیشیدن در عمق.

خدایا! من آموخته ام تو را صدا کردن یعنی آرامش خاطر.

خدایا! کمکم کن تا بیاموزم این زندگی را که تو به من هدیه کرده ای، شاداب تر و سالم تر بسازم.

خدایا! من آموخته ام که در هر لحظه به درگاه تو نیایش کنم و شکر گزار دریای بی کران رحمت تو باشم.

نگار گفت...

به یاد تمام بچه های وبلاگ نویسی که ...


بچه های وبلاگ نویسی که چی؟؟ چی شدن؟ :-(

نگار گفت...

وبلاگ خیلی پر باری دارید... افتخار کنید به خودتون...
من لینکتون کردم

قاصدک گفت...

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند
چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند

آزادی ِ واقعی در گرو آزادی و آرامش ِ ذهن ِ...
ممنونم که سرزدید...پایدار باشید.

نگار گفت...

اوهوم...کاملا حق با شماست... ولی خب آخه آدم بعضی چیزا رو که میبینه دیگه هیچ لفظ مودبانه تر و ملایم تری به ذهنش نمیرسه که استفاده کنه!! :(... دیگه نمیدونم چه جوری باید حرفمو بزنم که به کسی بر نخوره