۱۳۸۷ مهر ۱۵, دوشنبه

عشق وآزادی
آزادی را باعشق می نگرم وعشق را با آزادی می یابم و زندگی را سرشار میکنم از این دو که راه ماندن است
.





موفقيت آخر راه نيست؛ شکست هم پايان نيست، آنچه مهم است جرات ادامه دادن است.

-----------------------------------

شاد زی مهر افسون کن دلا
تا یاد کنی هرشب ز احوال خدا
زود بین این برکات و عطا
تاکه خندی ز امیال خدا
راه چون با هدف روشن کنی
باز کند راه را میثاق خدا
بشنو صدای طبیعت و عشق را
تا که یاد گیری بندگی با یاد خدا
شاد زی مهر افسون کن دلا
تا که باز شود راهی بی انتها

۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام عزیزم
من برعکس شما مینویسم

تنهایی وآزادی

آزادی را با تنهایی مینگرم و تنهایی

را با آزادی می یابم و زندگی را

سر شار میسازم از این دو که راه

ماندن است .

ببخشید که از این قطعه شما به شکل اشتفاده کردم چون من او راه ماندن رو تجربه کردم ولی نموندم"شما با عشق به خدا این راه رو شاید پیدا کردید ولی من نه متاسفانه.

از اینکه کلبه تنهایی من رو معطر کردید ممنون

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز

عشق زیباست! واقعا زیباست

کافی فقط احساسش کنی اونوقت میبینی دنیا چقدر زیباست...

مطالبت عالیه

موفقيت آخر راه نيست؛ شکست هم پايان نيست، آنچه مهم است جرات ادامه دادن است.
خیلی با این حرف موافقم...جرات ادامه دادن خیلی مهمه

شاد زی !!! با عشق زی

ناشناس گفت...

سلام.مرسي كه سرزدي.....
موفق و مويد باشين...

ناشناس گفت...

salam azize delam kheyli aleye yadet bashe hamishe bayad donbale moovafaghiyat bod pas talashh yadet nare

ناشناس گفت...

قشنگ بود!
راستی من آپما!منتظرتم!

ناشناس گفت...

بیا با هم یکی باشیم ، نه من بی تو باشم و نه تو تنها باشی!

بیا تا عاشق هم باشیم ، تو با عشق من زندگی کن و من با عشق تو نفس میکشم

××××××××××××××××××

سلام دوست عزیز[گل]

خوبی؟

*******دفتر عشق به روز شد******

منتظر حضور سبز شما هستم

[گل][گل][گل]