۱۳۸۸ شهریور ۱۲, پنجشنبه

تولدم مبارک!
(جمعه سیزدهم شهریور)

۹ نظر:

هم وطن گفت...

رود

هخامنشیان و مذهب

چشم در راه هم ....[چشمک]

[گل]

هم وطن گفت...

درود
مبارکه مبارکه مبارکه
بیا شمع ها رو فوت کن
مبارمه مبارکه مبارکه
[لبخند][لبخند][لبخند]
[گل][گل][گل]

هم وطن گفت...

ممنون که سر زدی

هم وطن گفت...

درود
ممنون که سر زدی
مگه دنبالت کردن هو هولکی می نویسی
یا اینکه ما ......

هم وطن گفت...

درود

دروغ[تعجب]فروهر یا [تشویش] گوی بالدار

[بوسه][قلب][گل]

Negar گفت...

Vay Naaaa:((( Diiiir Residaaaaaam ,,,, Eb Nadare :P Alanam Mishe TafaLodeto Tabrik Goft :X ____ Tavalodet MobaraK Dooste Man,,, Ziad SaL Omr Koni Dar Kamale Azadio Rezayato Shadiiiiii :-*

طرفه گفت...

مبارك ...

جهانگرد گفت...

سلام
دوست عزیز با تاخیر تولدتان را تبریک می گویم ارزوی سلامت سعادت موفقیت برای شما دارم اگر ادرس فیس بوکتان را داشتم نه تنها سر موقع تبریک می گفتم که پیشاپیش تبریک می گفتم اگر عضو فیس بوک هستید مرا اد کنید یا نام صفحه تان را به
abho82@gmail.com
ارسال کنید خوشحال می شوم

mehdi گفت...

سلام دوست عزيز خوبي؟[گل][قلب]
دفتر عشق به روز شد
منتظر حضور شما هستم
برقرار باشي و سبز[گل][قلب]

[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
هر جاي دنيا که باشي ،
حتي اگر آن سوي دنيا باشي ،
مهم بودنت در اين دنياست!
مهم اين است که من به عشق بودنت نفس ميکشم ،
به يادت ميخوابم و به عشقت بيدار ميشوم !
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]


[گل] http://daftareshghe.blogsky.com [گل]